حبنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حبنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

محتاجة الرد بسرعة يااحمد من فضلك

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
DRE@M
عضو شغال
عضو شغال
DRE@M

محتاجة الرد بسرعة يااحمد من فضلك Empty
مُساهمةموضوع: محتاجة الرد بسرعة يااحمد من فضلك   محتاجة الرد بسرعة يااحمد من فضلك Emptyالثلاثاء يوليو 01, 2008 1:51 am

انا حاولت ادخل انهارده واول مرة يحصل انه طلب مننى اكتب اسمى والباصورد افهم من كده اننى كنت محجوبة من المنتدى ولا ايه السبب ياريت تعرفنى فى اقرب وقتولا عشان انا غيرت اسمى من غرام لدريم مع انى دخلت بدريم اكتر من مرة وكان عادى ولا انا حصل منى اى غلط واستبعدتونى من المنتدى..؟ ارجو الرد
admin
Admin
Admin
admin

مُساهمةموضوع: رد: محتاجة الرد بسرعة يااحمد من فضلك   محتاجة الرد بسرعة يااحمد من فضلك Emptyالثلاثاء يوليو 01, 2008 2:26 am

طبعا يا نورا لا يمكن نستبعدك من المنتدى دى مشكله عاديه وممكن اناقشها معكى على شات المنتدى لو لم تحل
https://lovebyme.yoo7.com
DRE@M
عضو شغال
عضو شغال
DRE@M

مُساهمةموضوع: رد: محتاجة الرد بسرعة يااحمد من فضلك   محتاجة الرد بسرعة يااحمد من فضلك Emptyالثلاثاء يوليو 01, 2008 2:23 pm

لا هى اتحلت الحمد لله لانى افتكرت الباصورد باعجوبة وعرفت ادخل بعد ماحاولت اعمل تسجيل جديد باميل تانى برقم سرى مختلف لكن التسجيل اترفض لاستخدامى اسم دريم وحاولت افتكر الباصورد والحمد لله عرفت ادخل تانى المهم ان اللى حصل دا عادى مش مقصود منه عدم دخولى المنتدى دا اللى كان يهمنى . وميرسى ياحمادة على اهتمامك وردك عليا بسرعة . I love you
محمد كمال
عضو جديد
عضو جديد
محمد كمال

مُساهمةموضوع: رد: محتاجة الرد بسرعة يااحمد من فضلك   محتاجة الرد بسرعة يااحمد من فضلك Emptyالأحد سبتمبر 28, 2008 8:41 am

رد احمد بيوكد الى انا قلته
انه بينحاز الى البنات
adel
المشرفيين
المشرفيين
adel

مُساهمةموضوع: رد: محتاجة الرد بسرعة يااحمد من فضلك   محتاجة الرد بسرعة يااحمد من فضلك Emptyالإثنين سبتمبر 29, 2008 9:33 am

كلامك صح يا محمد

محتاجة الرد بسرعة يااحمد من فضلك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-