حبنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حبنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اتمنى ان النكت تعجب الجميع صناع البسمات حسين كا ريكا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حسين كا ريــــكا
المشرفيين
المشرفيين
حسين كا ريــــكا

اتمنى ان النكت تعجب الجميع    صناع البسمات حسين كا ريكا Empty
مُساهمةموضوع: اتمنى ان النكت تعجب الجميع صناع البسمات حسين كا ريكا   اتمنى ان النكت تعجب الجميع    صناع البسمات حسين كا ريكا Emptyالإثنين يونيو 23, 2008 10:17 pm

1-واحد غبى ...دخل صالون حلاقة و لما الزباين مشيت الحلاق قال له: دورك تعالى احلق لك .... فقاله انا مش جاى احلق .. قاله: امال اية.......... قال انا جاى اسال عن البيه اللى ساكن فوق .. فالست قالت لي اقعد فى الصالون لغايه ما البيه يجى

2-واحدة بتتكلم مع صاحبتها بتقولها .... أنا جوزي نساي جدا كل يوم يقولي أنا نسيت مفتاح المكتب ، أنا نسيت مفتاح الشقة......... ردت صاحبتها وقالت لها : طب أنتى أرحم منّي أنا جوزي كل يوم يقول لي أنا شفتك فين قبل كده

3-واحد ماشي في الصحراء شاف واحد قاعد علي صخره وبيعمل فوووووووووو فوووووووو ... سابه ومشي ... و شويه شاف واحد تاني قاعد علي صخره وبيعمل عن عن عن عن ...... سابه ومشي... و شوية شاف واحد قاعد على صخرة بس ساكت ، قال له قاعد كدا ليه ؟؟؟؟ ده في اتنين مجانين قاعدين يعملوا فوووووو وعن عن عن ورا ، راح قال له ايه دا هما قربه ؟؟ فووووووووووووووووووووووووووووووووو

4-واحد بخيل جدا ... عنده ثلاث تفاحات ، فتح الاولى لقى فيها دود ... فتح التانية لقى فيها دود ... وصل للثالثة طفا النور و أكلها

5-واحد دماغه مليانه حشرات راح للدكتور قاله يادكتور عاوز اطّلع الحشرات اللى فى راسى... قاله افتح المروحه على الاخر واقعد ادمها هيطير منك الحشرات ، عمل كده وبعدين نام وصحى سمع صوت الحشرات بيقول امبارح كان فيه عاصفه لكن محدش مننا مات ... راح تانى للدكتور قاله منفعش الحل ده ، الدكتور قاله خلاص اركب عربيه واطلع على اخر سرعه وطلع دماغك من الشباك ...عمل كده وهو مروح من عند الدكتور وروح نام وصحى سمعهم بيقولوا امبارح حصل عاصفه شديده قوى ومافيش حد مات .... قام رايح للدكتور تانى وقاله الحل منفعش انا عاوز اخلص بقى .... قاله مفيش الاّ حل واحد ، تعد جمب واحد وتحط راسك فى راسه... و الحشرات هتروح منك .... ام راح عمل كده ونام وصحى الصبح سمعهم بيقولوا امبارح كان فى حرب جامدة مع قبيله تانية لكن محدش مننا مات ، واسرنا 500 من القبيلة التانية

واحد دخل جنينة الحيوانات ودخّل راسه في قفص الاسد، الحارس جري عليه وقاله انت بتعمل ايه يا مجنون ؟؟؟؟ قاله : ايه يابا .. يعني هناكله

7-مرة اتنين راحوا يزورو متحف للفراعنة... فشافوا جثة متحنطة .....فالأول بيقول للتانى شايف يله قالو ايوا شايف...فبصوا قوي كده شافوا يافطة مكتوب عليها 156ق.م...... راح الاول قال للتانى :وده يطلع ايييه؟...قالوه التانى:والله منا عارف تلاقيها نمرة العربية الى داسته!!

8-مضيفة طيارة بتسأل راكب ... تحب انزل لك عشاء كامل ؟؟؟؟ رد عليها : ليه هو كامل مش حيتعشى!!!

9-واحد قتل حماته وفى القسم الظابط بيسأله اسمك ايه؟ قال له: اكتب فاعل خير .... انا مش بحب التفاخر

10-مرة كلب جاتلة ذبحة صدرية علشان كان بيهوهو على واحد اطرش

11-واحد اشترى شربط لهانى شاكر لقى فية .......غلطة ، راح رجعه
6-
http://www.aldewan.com
katkota
المشرفيين
المشرفيين
katkota

مُساهمةموضوع: رد: اتمنى ان النكت تعجب الجميع صناع البسمات حسين كا ريكا   اتمنى ان النكت تعجب الجميع    صناع البسمات حسين كا ريكا Emptyالجمعة يونيو 27, 2008 8:09 am

النكت حلوة اوي يا حسين وفعلا رسمت البسمة علي وجهنا وميرسي ليك يا حسين
el brenses
المشرفيين
المشرفيين
el brenses

مُساهمةموضوع: رد: اتمنى ان النكت تعجب الجميع صناع البسمات حسين كا ريكا   اتمنى ان النكت تعجب الجميع    صناع البسمات حسين كا ريكا Emptyالجمعة يونيو 27, 2008 4:35 pm

فعلا النكت جامده جدا
شكرا ليك يا حسين
حسين كا ريــــكا
المشرفيين
المشرفيين
حسين كا ريــــكا

مُساهمةموضوع: رد: اتمنى ان النكت تعجب الجميع صناع البسمات حسين كا ريكا   اتمنى ان النكت تعجب الجميع    صناع البسمات حسين كا ريكا Emptyالسبت يونيو 28, 2008 3:51 am

بسم الله الرحمن الرحيم

مير سى يا كتكوتة على الرد وشكرا يا هبة على على الرد وكو يس ان النكترسمت البسمة على وجهك يا كتكوتة وانتظرو المزيد
http://www.aldewan.com

اتمنى ان النكت تعجب الجميع صناع البسمات حسين كا ريكا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-