حبنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حبنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مجموعة نكت تحفة

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ghenwa
المشرفيين
المشرفيين
ghenwa

مجموعة نكت تحفة Empty
مُساهمةموضوع: مجموعة نكت تحفة   مجموعة نكت تحفة Emptyالثلاثاء يونيو 10, 2008 11:42 pm

في واحد معاه أرنب عايز يبيعه جاه واحد محشش وقال له بكام القرد ؟ رد عليه .. يااخي ده أرنب مش قرد .. قال المحشش يابو الشباب أنا أسأل الأرنب ماسألتك.....
----------------------------------------------------------------------------------
واحد راح للدكتور قال له "يا دكتور انا عندي مشلكة فظيعة جدا، بانسى بسرعة" الدكتور قال له "المشكلة دي عندك من إمتى؟" قال له "مشكلة إيه؟"
-----------------------------------------------------------------------------------------
مرة واحد بيعدي الشارع مع صحابه خبطته عربية مات. نقوا واحد منهم عشان يقول لمراته فراح لها فتحت له الباب قال له: "جوزك ضيع كل فلوسه ع القمار" قالت له: "إلهي ينشل البعيييد!" قال لها: "و باع البيت" قالت له: "إلهي يبيعوا عنيه!" قال لها: "و اتجوز عليكي على فكرة" قال له: "إلهي يدخلوا عليا شايلينه" الراجل قال: "بس..خشوا يا شباب..."
--------------------------------------------------------------------------------------------
واحد و مراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض، الزوج كتب ورقة "صحيني الساعة 6:30 عشان عندي شغل" و حط الورقة على السرير و نام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقة مكتوب عليها "الساعة 6:30 يلا اصحى"
----------------------------------------------------------------------------------------------
المريض لطبيب العيون : فعلا إنها نظارة عظيمة ارتاح نظري فيها .. فقال الطبيب : وسترتاح أكثر عندما أضع عليها العدسات!
--------------------------------------------------------------------------------------------
في واحد مفلس ومنحوس ماشي في الطريق فلقى عربية عاملة حادثة، ولما شاف الضحايا، ففكر انه يقطع ودنه ويحطهاقدامه عشان ياخذ التعويض، وبعد ما عمل كده اكتشف انهم بيصوروا فيلم سينمائي.
تزوج لص من لصة فولدت له طفلا، ولكن يده كانت مقفولة فذهبوا به إلى الطبيب ليفتحها، فوجدوا بها خاتم الممرضة
----------------------------------------------------------------------------------------------
واحد فات على مطعم يريد ان ياكل وليس معه نقود. فرفضوا اطعامه فقال : اذا لم تطعموني اعمل مثل ما عمل اخي فخافوا منه واطعموه وبعد ان انهى طعامه سألوه : ماذا فعل اخوك؟ فقال: نام بدون عشاء
---------------------------------------------------------------------------------------------
اتنين مساطيل اعدين يحششو في المقابر ومرت جنازة فواحد بيقول للتاني هي جنازة مين دي يا محمد؟ فرد علية دي جنازة الشيخ محروس فقال الاولاني يا حول الله
وتاني يوم وهما اعدين في نفس المكان مرت جنازة فنفس الشخص سال بيقول للتاني هي جنازة مين دي يا محمد؟ فرد عليه دي جنازة الشيخ محروس فقال الاولاني يا حول الله
وتالت يوم وهما اعدين في نفس المكان مرت جنازة فنفس الشخص سال بيقول للتاني هي جنازة مين دي يا محمد؟ فرد عليه دي جنازة الشيخ محروس
فرد عليه هي الدنيا ملطشة معاه كدة لية
-----------------------------------------------------------------------------------------------
واحدمسطول قاعد يسمع تعليق مباراة مع صاحبه .. سمع المعلق يقول : دربكه في نص الملعب _ دربكه بين اللاعبين – دربكه قرب منطقة الجزاء – يا ساتر .. دربكه أمام المرمى

يا سلااااااام .. أخيراً هدف جميل جداً من دربكه أمام المرمى .

فقال المسطول لصاحبه : ( دربكه ) دة لاعب ممتاز
محشش طلبت منه مراته أنه يخرج معاها..قالها أعملى لى شتاء فرشت له ميه قالها أعملى لىبرق فولعت النور و طفيته قالها أعملى لى عواصف شغلت له المروحه فى الأخر ..قالها يا مجنونه حد يخرج فى الجو الوحش ده
حسين كا ريــــكا
المشرفيين
المشرفيين
حسين كا ريــــكا

مجموعة نكت تحفة Empty
مُساهمةموضوع: رد: مجموعة نكت تحفة   مجموعة نكت تحفة Emptyالأربعاء يونيو 11, 2008 3:52 am

بسم اللة الرحمن الرحيم

شكرا يا غنوة بجد النكت معظمها جميل ومير سى يا غنوة جداااااااااااااااااااا واتمنى المزيد
http://www.aldewan.com
kimoooooooo
المشرفيين
المشرفيين
kimoooooooo

مجموعة نكت تحفة Empty
مُساهمةموضوع: رد: مجموعة نكت تحفة   مجموعة نكت تحفة Emptyالأربعاء يونيو 11, 2008 4:28 pm

بجد يا غنوة انا مش قادر ابطل ضحك
نكت جمييييييييييله
ويارب دايما تضحكينا
katkota
المشرفيين
المشرفيين
katkota

مجموعة نكت تحفة Empty
مُساهمةموضوع: رد: مجموعة نكت تحفة   مجموعة نكت تحفة Emptyالأربعاء يونيو 11, 2008 5:32 pm

هههههههههههههههههههههه بجد والله النكت دى جميلة اوي
ghenwa
المشرفيين
المشرفيين
ghenwa

مجموعة نكت تحفة Empty
مُساهمةموضوع: رد: مجموعة نكت تحفة   مجموعة نكت تحفة Emptyالأربعاء يونيو 11, 2008 7:54 pm

flower حسين وكيمو وكتكوتة ميرسى ليكم
ربنا يوفقكم
مجموعة نكت تحفة 7037413

مجموعة نكت تحفة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-