حبنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حبنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

توضيح مهم جدااااا

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عمرو الشيخ
المشرفيين
المشرفيين
عمرو الشيخ

توضيح مهم جدااااا Empty
مُساهمةموضوع: توضيح مهم جدااااا   توضيح مهم جدااااا Emptyالسبت يونيو 07, 2008 9:02 am

بسم الله الرحمن الرحيم

الاهلى عمرة ما خطف لاعب... فى حاجة فى الكورة اسمها رغبة اللاعب هى دى ال فرقت فى صفقة احمد حسن لاعب غزل المحلة سابقا والاهلى حاليا ... فى الوقت الاتفاق على ثمن بيع احمد احسن واللمسات الاخير على ابرام صفقة انتقال احمد حسن للزمالك تدخل الاهلى وطلب اللاعب رسميا من غزل المحلة وهنا تغيرت الاحداث وفضل اللاعب الفانلة الحمراء على البيضاء يبقى فين الخطف فى كدا ......ومش عايزين ننسى ياجماعة اننا فى عصر الاحتراف

ملحوظة/ عقد كلاً من الاهلى والزمالك اتفاقية اسمها اتفاقية جنتل مان وبمعنى ان اياًمنهم دخل فى انتقال لاعب لنادى الاهلى او الزمالك لا يتدخل الاخر فيها مثلما يحدث الان يدخل الزمالك فى انهاء صفقة فجأة ترى الاهلى طرفا فيها ... والتزم الاهلى بالاتفاقية وبدأ مفاوضاته مع محمود فتح الله واذا بالزمالك يتدخل فى الصفقة وفجأة يفوز بخدمات اللاعب محمود فتح الله طيب ليه ما قولناش الزمالك خطف اللاعب محمود فتح الله ...عادى تقبل الاهلى الموقف ورجعت العلاقات بين الاهلى والزمالك كما كانت ومازالت اللعبة مستمرة لعبة القط والفار وخالف الزمالك الاتفاقية

والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ghenwa
المشرفيين
المشرفيين
ghenwa

توضيح مهم جدااااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: توضيح مهم جدااااا   توضيح مهم جدااااا Emptyالإثنين يونيو 09, 2008 8:00 pm

شكرا عمرو على توضيحك
saly
المشرفيين
المشرفيين
saly

توضيح مهم جدااااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: توضيح مهم جدااااا   توضيح مهم جدااااا Emptyالثلاثاء يونيو 10, 2008 2:14 pm

انا على فكرة ياعمرو اهلويه ومش قصدى المعنى الى النت فهمته وشكرا على التوضيح
عمرو الشيخ
المشرفيين
المشرفيين
عمرو الشيخ

توضيح مهم جدااااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: توضيح مهم جدااااا   توضيح مهم جدااااا Emptyالخميس يونيو 12, 2008 3:05 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

انا عارف والله انك اهلاويه ياسالى ودى طبعا حاجه جميله انك تكونى اهلاويه بس انا حبيت اوضح المعلومه دى بس علشان ما حدش ياخد فكرة مش صحيحه عن نادى الاهلى نادى المبادئ والقيم والاخلاق...وبالنسبه لغنوة لا شكر على واجب وانا تحت امر الجميع فى اى معلومه تحتاجوها...

والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الحب
عضو جديد
عضو جديد

توضيح مهم جدااااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: توضيح مهم جدااااا   توضيح مهم جدااااا Emptyالخميس يونيو 19, 2008 9:27 am

شكرا جدا عمرو الشيح و حسين كاريكا علي المعلومات العظيمه عن الاهلي والمشرفه عن النادي العريق ده بس ممكن معلومات اكتر يا شيخ انته وكاريكا Idea
حسين كا ريــــكا
المشرفيين
المشرفيين
حسين كا ريــــكا

توضيح مهم جدااااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: توضيح مهم جدااااا   توضيح مهم جدااااا Emptyالخميس يونيو 19, 2008 3:38 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

اوك ولا يهمك بس انت حدد حضر تك عا يز معلو مات عن اية وانا هكتب لحضر تك كل الى انتة عا يز تعرفوووووووووووووووو واهلا بيك معا فى المنتدى ويا رب المنتدى يعجبك ونستفيد من معلو مات حضر تك
http://www.aldewan.com

توضيح مهم جدااااا
صفحة 1 من اصل 1