حبنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حبنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

منتظرة بفارغ الصبر

admin
DRE@M
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
DRE@M
عضو شغال
عضو شغال
DRE@M

منتظرة بفارغ الصبر Empty
مُساهمةموضوع: منتظرة بفارغ الصبر   منتظرة بفارغ الصبر Emptyالأربعاء مايو 28, 2008 2:54 pm

انا بادخل المنتدى وكانى داخلة بلد الاحلام :كل مدينة فيها بيمثلها ركن من اركان المنتدى لكن بلد مافيهاش ناس نفسى ادخل الاقى حد يشاركنى الحوار اكلمه ويرد عليا ويكلمنى وارد عليه لانى باحس بوحده وانا فى المنتدى ولا هو دا الطبيعى فى اى منتدى واحساسى دا جهل منى بطبيعة المنتديات انا منتظرة بفارغ الصبر اقابل حد ولو صدفة .
admin
Admin
Admin
admin

منتظرة بفارغ الصبر Empty
مُساهمةموضوع: رد: منتظرة بفارغ الصبر   منتظرة بفارغ الصبر Emptyالأربعاء مايو 28, 2008 5:58 pm

يا سلام يا نوره دا انتى مناره المنتدى وانت لو لاحظتى هتلاقى بنرد على مواضيع كثيره وانا عملت حساب ذلك وفى فكره جديده هعملها قريبا لكى يتناقش جميع الاعضاء فى مواضيعهم
ولا تقلقى ابدا والله
https://lovebyme.yoo7.com
saly
المشرفيين
المشرفيين
saly

منتظرة بفارغ الصبر Empty
مُساهمةموضوع: رد: منتظرة بفارغ الصبر   منتظرة بفارغ الصبر Emptyالخميس مايو 29, 2008 10:53 am

خلاص يانورا اقوليلى انتى يتدخلى امتى على المنتدى وانا اكلمك بجد والله
DRE@M
عضو شغال
عضو شغال
DRE@M

منتظرة بفارغ الصبر Empty
مُساهمةموضوع: رد: منتظرة بفارغ الصبر   منتظرة بفارغ الصبر Emptyالجمعة مايو 30, 2008 5:00 pm

المشكلة ياسالى انى ماليش مواعيد ثابتة بس غالبا بيكون بالليل متاخر دا انسب معاد ليا لكن دا مش معناه انى مش بادخل بالنهار انا اصعب وقت ليا صعب جدا انى ادخل فيه الا نادر هو من 4 العصر لغاية 12 بالليل هههههههه ياخبر ابيض انا توهتك ياحبيبتى معايا انا نفسى ماطلعتش من كلامى باى معلومة بس اهو حاولى تشبطى فى اى حاجة تفهميها بس امانة عليكى اللى تفهميه قوليهولى ههههههه باى ياقمر
saly
المشرفيين
المشرفيين
saly

منتظرة بفارغ الصبر Empty
مُساهمةموضوع: رد: منتظرة بفارغ الصبر   منتظرة بفارغ الصبر Emptyالإثنين يونيو 02, 2008 11:04 am

اصل انا يانور ليا ميعاد معين مبيتغيرش وهو من الساعه 8 لحد 10 مش عارفه هتعرفى توقعدى ولا ايه منتظرا الرد
DRE@M
عضو شغال
عضو شغال
DRE@M

منتظرة بفارغ الصبر Empty
مُساهمةموضوع: رد: منتظرة بفارغ الصبر   منتظرة بفارغ الصبر Emptyالإثنين يونيو 02, 2008 4:58 pm

هو بصراحة صعب جدا بس فعلا هحاول لانى بجد نفسى نتكلم سوى فى اقرب فرصة I love you
حسين كا ريــــكا
المشرفيين
المشرفيين
حسين كا ريــــكا

منتظرة بفارغ الصبر Empty
مُساهمةموضوع: رد: منتظرة بفارغ الصبر   منتظرة بفارغ الصبر Emptyالأحد يونيو 08, 2008 5:33 am

بسم اللة الرحمن الرحيم

وانا كمان بدخل هنا بحس با الو حدة فى معظم الا وقا ت بس انا غا لبا بلا قى احمد مو جود واحمد طبعا زاى العسل كفا ية وجودى معا ية وانا فى المنتدى
http://www.aldewan.com
زائر
زائر

منتظرة بفارغ الصبر Empty
مُساهمةموضوع: رد: منتظرة بفارغ الصبر   منتظرة بفارغ الصبر Emptyالأربعاء يونيو 18, 2008 11:59 am

لا طبعا مش كل المنتديات كده بس انا برده بحس نفس الاحساس محدش بيرد علي اي حاجه بقولها

منتدي مصري جديد ومش هتحس بوحده خااااااااااااااااالص ارجو الدخول
http://nagy.yourforum2u.com/index.htm
DRE@M
عضو شغال
عضو شغال
DRE@M

منتظرة بفارغ الصبر Empty
مُساهمةموضوع: رد: منتظرة بفارغ الصبر   منتظرة بفارغ الصبر Emptyالأحد يونيو 29, 2008 3:33 am

طيب الحمد لله ان دا مش احساسى لوحدى انا بصراحة كنت متردده ومحرجة اقول احساسى دا تضحكو عليا وانا ياحمادة منتظرة فكرتك اللى وعدت بيها انك هتحاول تقربنا من بعض اكتر ونتجمع كلنا . ميرسى لاهتمامك بالرد عليا ربنا يخليك لينا يارب ويوفقك
الاميره الحسناء
عضو شغال
عضو شغال
الاميره الحسناء

منتظرة بفارغ الصبر Empty
مُساهمةموضوع: رد: منتظرة بفارغ الصبر   منتظرة بفارغ الصبر Emptyالسبت أغسطس 09, 2008 12:25 pm

على فكره انا والله اول مدخلت حسيت بكده ومكنتش بحب المنتديات علشان كده وكنت بحس بملل بس انا فضلت اسبوع بدخل على طول حتى من قبل مسجل بتفرج مش اكتر والحمد لله اتعرفت اى حد من الموجودين الحمد لله فاصبرى يانورا وعلى فكره انا اغلب الوقت ببقى موجوده فى اى وقت ونفسى اتعرف عليكى وعلى الكل ومعلهش بس علشان حاجه نرفزتنى من الزائر اللى بيصطاد فى الميه العكره دى ومصدق ان حد يقول عيب ويعلن عن منتداه ان مفهوش الاحساس بالوحده واقوله بطل نفسنه واهدى واركن على جمب
محمد كمال
عضو جديد
عضو جديد
محمد كمال

منتظرة بفارغ الصبر Empty
مُساهمةموضوع: رد: منتظرة بفارغ الصبر   منتظرة بفارغ الصبر Emptyالأحد سبتمبر 28, 2008 7:54 am

انا من رايى ان نعمل دردشه اى حد يدخل عليها واظن ان انت فاهمنىوكلكم فاهمينى
وانا منتظر الرد

منتظرة بفارغ الصبر
صفحة 1 من اصل 1