حبنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حبنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اليكم مسابقه افضل مشرف وافضل عضو

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
admin
Admin
Admin
admin

اليكم مسابقه افضل مشرف وافضل عضو Empty
مُساهمةموضوع: اليكم مسابقه افضل مشرف وافضل عضو   اليكم مسابقه افضل مشرف وافضل عضو Emptyالإثنين مايو 26, 2008 8:27 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اليكم مسابقه افضل مشرف وافضل عضو وهى من المسابقات الكبرى الى هنختبر فيها الاعضاء والمشرفيين بجد والمسابقه بدات من اول يوم فى المنتدى الى يوم تحديد النتيجه وهو يوم 25\ 6 وهى ثابته كل شهر

وطريه الترشيح عن طريق تصويت الاعضاء لافضل مشرف وعضو

الجوائز الكبرى \ الذ حصل المشرف على افضل مشرف مرتين سيحصل على مراقب المشرفيين
اما اذا حصل عضو على افضل عضو مرتين سيصبح مشرف

وتحذير ان المشرف لن يبقى فاذا حصل غيره فياخذ مكانه
والعضو سياخذ مكان بدل مشرف غير نشيط
وايضا اذا حصل المشرف على 6 مرات فوز يصبح مساعد المدير
اما العضو فيصبح مشرف الاول ثم يتبع خطوات المشرفيين

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
https://lovebyme.yoo7.com
عمرو الشيخ
المشرفيين
المشرفيين
عمرو الشيخ

مُساهمةموضوع: رد: اليكم مسابقه افضل مشرف وافضل عضو   اليكم مسابقه افضل مشرف وافضل عضو Emptyالسبت يونيو 28, 2008 5:24 am

بسم الله الرحمن الرحيم

والله فى البدايه انا عندى عتاب بسيط عليه انا وعليكم كلكم لاننا بجد نسينا وعدنا لبعضنا على اننا هانكون اسرة واحدة ونشارك بعض فى افراحنا وفى احزانا انا بقول الكلام دا علشان فعلا احنا ناسيين حاجه مهمه جدا وهو غياب المشرف عبدالله يحى كامل مشرف الركن الاسلامى انا كنت سعيد جدا برسائل الاطمئنان ال انهالت على غنوة لما عرفنا انها تعبانه وكلنا وقفنا ورفعنا ايدنا فوق ودعينا بقلب طيب بقلب ابيض خالى من النفاق والمجاملات عشان ربنا يشفى غنوة والحمدلله غنوة رجعت تانى وكمان كنت سعيد جدا للتهانى لــــــــــ مصطفى وسالى بمناسبه عيد ميلادهم وبرده حسين كاريكا طيب فين سؤالنا عن المشرف عبدالله ال بعتبره بصراحه وبدون تردد انه اجمل مشرف فى المنتدى وكمان مواضيعه هاااااااااااادفه وجميله. . وفى النهايه انا بفكركم بوعدكم ....لازم نكون اسرة واحده.....علشان نقدر نرفع من مستوى منتدانا الجميل
عمرو الشيخ
el brenses
المشرفيين
المشرفيين
el brenses

مُساهمةموضوع: رد: اليكم مسابقه افضل مشرف وافضل عضو   اليكم مسابقه افضل مشرف وافضل عضو Emptyالسبت يونيو 28, 2008 1:55 pm

فعلا معاك حق يا عمرو
وميرسي ليك يا قمر
ويارب يكون بخير
saly
المشرفيين
المشرفيين
saly

مُساهمةموضوع: رد: اليكم مسابقه افضل مشرف وافضل عضو   اليكم مسابقه افضل مشرف وافضل عضو Emptyالثلاثاء يوليو 01, 2008 8:01 pm

صح عندك حق يا عمرو بس مش عبد الله بس الى غايب عن المنتدى فى كتير غايبين
عبدالله يحي كامل
المشرفيين
المشرفيين
عبدالله يحي كامل

مُساهمةموضوع: رد: اليكم مسابقه افضل مشرف وافضل عضو   اليكم مسابقه افضل مشرف وافضل عضو Emptyالأربعاء يوليو 02, 2008 1:34 pm

الف شكر ليك يا عمورة والله انت من افضل الاشخاص اللى انا عرفتهم فى حياتى من ادب واخلاق ورجولة واهو الحكاية باينة اهبة فعلاً الرجولة بتتعرف من المواقف وانا مش عارف اعبرلك عن مشاعرى ناحيتك انت بالنسبة ليا اكتر من اخ وصديق العمر وربنا يخليك لينا يا عمورة فعلاً تستاهل الحب اللى انا بشوفة فى عيون الناس المحيطين بيك ليك والف الف شكر على سؤالك دة
عمرو الشيخ
المشرفيين
المشرفيين
عمرو الشيخ

مُساهمةموضوع: رد: اليكم مسابقه افضل مشرف وافضل عضو   اليكم مسابقه افضل مشرف وافضل عضو Emptyالخميس يوليو 03, 2008 10:45 am

بسم الله الرحمن الرحيم .......بجد ربنا يخليك ياعبووووود على كلامك الجميل دا بس بجد انا على المستوى الشخصى افتقدتك بشدة ... وبالنسبه لمحبه الناس ال بتتكلم عليها دى الحمدلله من محبه ربنا وربنا يدووم بينا المحبه يارب.....على فكرة ياسالى فى ناس كتيرة غايبه زى غنوة ومالدينى وكيمو والاستاذ طارق والايطالى ال نفسنا بجد يشاركنا فى المنتدى وياريت منساش حد وربنا يوفقنا جميعا........ والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته......
عمرو الشيخ

اليكم مسابقه افضل مشرف وافضل عضو
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-