حبنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حبنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

تهنئه خاصه جدا

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
aya
عضو جديد
عضو جديد

تهنئه خاصه جدا Empty
مُساهمةموضوع: تهنئه خاصه جدا   تهنئه خاصه جدا Emptyالثلاثاء سبتمبر 30, 2008 4:37 pm

ابجد فعلا وحشتوني جدا كلكوا وافتقدتكوا جدا والمنتدي وحشني وافتقدت مواضيعكوا الجميله وطبعا حكم حسين الجميله والمواضيع والنكت الحلوه بس كانت ظروف والله وربنا الي بعلم

وثانيا احب اهنيكوا كلوكوا بمناسبه العيد المبارك ربنا يجعل ايامكوا كلها اعياد بس بصراحه انا مش قادره اخفي حزني الشديد ان رمضان خلص بامانه بس هيا دي سنه الحياه الايام الحلوه زي ما بدءت لازم يجي اليوم الي تخلص فيه وربنا يعيدوا علينا تاني بالخير ويكون احسن كمان من الي فات وربنا يكون اتقبل منا رمضان الي فات مش عايزا اطول عليكوا بس انا كان نفسي اسلم عليكوا انا ب اسبوع بس بجد عدا عليا اكنه سنه ربنا ميعدها تاني الايام دي المهم اني حبيت اطمن عليكوا ويارب يكون كلامي خفيف عليكوا

لكم مني اجمل التمنيات بالخير
saly
المشرفيين
المشرفيين
saly

تهنئه خاصه جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: تهنئه خاصه جدا   تهنئه خاصه جدا Emptyالثلاثاء سبتمبر 30, 2008 8:38 pm

وانتى كمان ياايه والله وحشتينى اوى اوى وكل سنه وانتى طيبه يا اجمل ايه ويارب يكون عيد سعيد عليكى وعلى كل الاعضاء
aya
عضو جديد
عضو جديد

تهنئه خاصه جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: تهنئه خاصه جدا   تهنئه خاصه جدا Emptyالخميس أكتوبر 02, 2008 11:13 am

ميرسي ليكي يا سالي ويارب دايما تكون ايامكوا كلها افراح
حسين كا ريــــكا
المشرفيين
المشرفيين
حسين كا ريــــكا

تهنئه خاصه جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: تهنئه خاصه جدا   تهنئه خاصه جدا Emptyالخميس أكتوبر 02, 2008 3:11 pm

وانتى طيبة يا اية وكلنا بجد افتقدنا مواضيعك الجميلة بس ولا يهمك لاننا بجد فكرينك يا اية وديما على بال كل الناس الى فى المنتدى وركزى لانك فى بدية مرحلة جديدة وربنا يوفقك يا اية وكل عام وكل الى فى المنتدى بخير ............
http://www.aldewan.com
admin
Admin
Admin
admin

تهنئه خاصه جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: تهنئه خاصه جدا   تهنئه خاصه جدا Emptyالخميس أكتوبر 02, 2008 9:28 pm

الله يا ماعه انا مش بدخل لانى مكسوف منكم من الى حصل وايضا من حزنى على المواضيع والاركان وكمان الاعضاء الى اتحذفوا من الفيرس ولكن قضاء الله فارو ان تسمحونى وعيد سعيد عليكم
https://lovebyme.yoo7.com
adel
المشرفيين
المشرفيين
adel

تهنئه خاصه جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: تهنئه خاصه جدا   تهنئه خاصه جدا Emptyالجمعة أكتوبر 03, 2008 3:12 pm

وحشتنة موضعاك الجميل يا اية وكل عام وانتى بخير
عـــــــــــــــــــادل
aya
عضو جديد
عضو جديد

تهنئه خاصه جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: تهنئه خاصه جدا   تهنئه خاصه جدا Emptyالجمعة أكتوبر 03, 2008 6:51 pm

ميرسي ليك يا حسين وانتوا كمان والله كلكوا في القلب وربنا الي يعلم انا لما ببعد عن المنتدي اكني بالظبط ببعد عن اهلي واصحابي وولا يهمك يا احمد المواضيع مش بتخلص والي انكتب مره اكيد هيجي غيره الدنيا مبتقفش وميرسي ليك يا عادل وان شاء الله هحاول اني اكمل في كتابه المواضيع الجديده بس يارب تعجبكوا ووحشتيني جدا يا اميره وسالي وغنوه وكتكوته وبطوطه مش عايزا انسي حد بس والله بجد كلكوا وحشتوني ووحشتني مواضيعكوا وميرسي ليكوا كلكوا مره تانيه علي اهتمامكوا
adel
المشرفيين
المشرفيين
adel

تهنئه خاصه جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: تهنئه خاصه جدا   تهنئه خاصه جدا Emptyالإثنين أكتوبر 06, 2008 6:04 pm

طبعا يا اية موضعيك هتعجبنى
aya
عضو جديد
عضو جديد

تهنئه خاصه جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: تهنئه خاصه جدا   تهنئه خاصه جدا Emptyالجمعة أكتوبر 10, 2008 6:24 am

ميرسي ليك يا عادل

تهنئه خاصه جدا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-